Simó, Márton (2022) Application of an identity economic framework into social media markets = Identitás közgazdaságtani keretrendszer alkalmazása közösségi média piacon. TDK dolgozat, BCE, Communication and media. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/simo_m_2022.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
368kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/simo_m_2022.pdf
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 3. díj |
Témakör: | Média és kommunikáció Közgazdasági elméletek |
Azonosító kód: | 15476 |
Képzés/szak: | Finance |
Elhelyezés dátuma: | 27 Ápr 2023 14:37 |
Utolsó változtatás: | 27 Ápr 2023 14:37 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap