Kulhavi, Nikoletta Márta (2022) Omnichannel Retail in the light of Sustainability = Omnichannel értékesítés a fenntarthatóság tükrében. TDK dolgozat, BCE, Fogyasztói magatartás és fenntarthatóság. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/kulhavi_n_m_2022.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/kulhavi_n_m_2022.pdf
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 1. díj |
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 15441 |
Képzés/szak: | Marketing |
Elhelyezés dátuma: | 24 Ápr 2023 13:48 |
Utolsó változtatás: | 24 Ápr 2023 13:48 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap