Kiss, Brigitta (2022) A különböző vásárlói profilok és azok élményeinek alakulása az IKEA Lakberendezési Kft. omnichannel értékesítési rendszerében = The different customer behaviour profiles and their shopping experiences in the omnichannel retail system of IKEA Lakberendezési Kft. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és fogyasztói magatartás. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/egerhazi_b_2022.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/egerhazi_b_2022.pdf
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 1. díj |
Témakör: | Innováció, tudásgazdaság Marketing |
Azonosító kód: | 15429 |
Képzés/szak: | Marketing |
Elhelyezés dátuma: | 24 Ápr 2023 08:54 |
Utolsó változtatás: | 24 Ápr 2023 08:54 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap