Edőcsény, Klára Ilona (2022) Tudatosabb ruhafogyasztás? A Covid-19 pandémia hatása a magyar Y és Z generációs fiatalok divatfogyasztására = More conscious apparel consumption? Investigating the effect of Covid-19 pandemic on Hungarian Milennials’ and Gen Z’s fashion consumption. TDK dolgozat, BCE, Fogyasztói magatartás és fenntarthatóság. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/edocseny_k_2022.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/edocseny_k_2022.pdf
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 1. díj |
Témakör: | Környezet-gazdaságtan, környezetvédelem Marketing |
Azonosító kód: | 15384 |
Képzés/szak: | Marketing |
Elhelyezés dátuma: | 17 Ápr 2023 13:58 |
Utolsó változtatás: | 17 Ápr 2023 13:58 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap