Csendes, Alexandra (2022) A távoktatás különböző elemeinek megítélése pedagógus szemmel : Fókuszban az alsó tagozaton tanítók. BA/BSc szakdolgozat, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Szociológia és Társadalompolitika Tanszék.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
345kB |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásomban arra keresek választ, hogy a COVID-19 járvány idején bevezetett távoktatás milyen megítéléssel rendelkezik az alsó tagozatban tanító pedagógusok véleménye szerint. Vizsgálatom során két intézmény - egy fővárosi, illetve egy vidéki iskola - érintett pedagógusainak válaszait dolgoztam fel kérdőíves módszer segítségével. Kíváncsi voltam többek között arra, hogy milyen mértékben álltak rendelkezésre megfelelő eszközök és platformok a távoktatás kivitelezésére. Továbbá arra is kerestem a választ, hogy milyen módokon változott meg, amennyiben megváltozott a diákok teljesítménye és viselkedése a digitális oktatás után. Feltételeztem, hogy jelentős különbségek, eltérések figyelhetők majd meg a két iskola pedagógusainak válaszaiból. Végső kérdésként az is foglalkoztatott, hogy egy esetleges újabb digitális oktatás következtében mit gondolnak, mi történne: oktatási reformok, lemaradások, esetleg innovációk?
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Oktatás |
Azonosító kód: | 15116 |
Képzés/szak: | Szociológia |
Elhelyezés dátuma: | 06 Jan 2023 09:48 |
Utolsó változtatás: | 06 Jan 2023 09:48 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap