Nemi szerepábrázolás a reklámokban : Szexista tartalomra utaló nyelvi és vizuális elemek a televíziós reklámfilmekben

Nagyari, Dalma Olinda (2020) Nemi szerepábrázolás a reklámokban : Szexista tartalomra utaló nyelvi és vizuális elemek a televíziós reklámfilmekben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nagyari_Dalma_Olinda.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nagyari_Dalma_Olinda.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Média és kommunikáció
Szociológia
Azonosító kód:15010
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment
Elhelyezés dátuma:29 Nov 2022 11:14
Utolsó változtatás:29 Nov 2022 11:15

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap