Dienes-Oehm, Dorottya Lilla (2019) The measurement and effectiveness of advertising through social media influencers. BA/BSc szakdolgozat, BCE Corvinus Business School, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Dienes_Oehm_Dorottya_Lilla.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Dienes_Oehm_Dorottya_Lilla.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Média és kommunikáció |
Azonosító kód: | 14446 |
Képzés/szak: | International Business |
Elhelyezés dátuma: | 15 Dec 2021 15:33 |
Utolsó változtatás: | 15 Dec 2021 15:33 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap