The measurement and effectiveness of advertising through social media influencers

Dienes-Oehm, Dorottya Lilla (2019) The measurement and effectiveness of advertising through social media influencers. BA/BSc szakdolgozat, BCE Corvinus Business School, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Dienes_Oehm_Dorottya_Lilla.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Dienes_Oehm_Dorottya_Lilla.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Média és kommunikáció
Azonosító kód:14446
Képzés/szak:International Business
Elhelyezés dátuma:15 Dec 2021 15:33
Utolsó változtatás:15 Dec 2021 15:33

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap