Michels, Anna Klára (2019) The provenance paradox : Do Hungarians apply the provenance paradox to Chile? If yes, how can a Chilean wine company overcome it? BA/BSc szakdolgozat, BCE Corvinus Business School, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Michels_Anna_Klara.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
923kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Michels_Anna_Klara.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 14444 |
Képzés/szak: | International Business |
Elhelyezés dátuma: | 15 Dec 2021 14:50 |
Utolsó változtatás: | 15 Dec 2021 14:50 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap