Tóth, Tamás (2020) Engaging Music Fans on Social Media : Two-dimensional content analysis of upcoming Hungarian bands' Facebook activity. BA/BSc szakdolgozat, BCE Corvinus Business School, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Tamas.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
670kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Tamas.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Média és kommunikáció Kultúra, közművelődés, sport |
Azonosító kód: | 14442 |
Képzés/szak: | International Business |
Elhelyezés dátuma: | 15 Dec 2021 14:07 |
Utolsó változtatás: | 15 Dec 2021 14:07 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap