Vitéz, Gyöngyvér (2021) A coach kompetenciákat támogató készségek, képességek, attitűdök és azok fejlesztési lehetőségei: Hard- és softskillek a sikeres coach szemszögéből. Postgraduális szakdolgozat, BCE Vezetéstudományi Intézet.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
898kB |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom a kompetencia komponenseket vizsgálja tanulásmódszertani szempontból a coach képzés szemszögéből. Tanuláspszichológia szempontjából a kompetencia három komponensre bontható, amelyek együttes megléte az alkalmazóképes tudás feltétele. A kompetencia komponensek a következők: - tudás - készség - attitűd Az ábra jól demonstrálja szakdolgozatom logikai felépítését, amely e három komponens köré szerveződik, és a coach ismeretszerzésének, képesség-készségfejlesztésének és attitűdformálásának szemszögéből világít rá arra, hogy oktatói szemmel hogyan érdemes rápillantani a coach képzésekre, a coachcsá válás összetett kompetencia-rendszerére, képzési elemeire. Dolgozatomban e hármas komponens együttes elemeit veszem sorra, mind az elméleti alapok, mind pedig a gyakorlati megvalósítás szemszögéből a saját, tanuláspszichológiával foglalkozó oktatói ismereteim, coach tapasztalatam és ismert mester coachokkal folytatott interjúbeszélgetések alapján. Dolgozatom logikai felépítését a következő ábrával szemléltetem.
Tétel típus: | Postgraduális szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Vállalati vezetés és politika Pszichológia |
Azonosító kód: | 14207 |
Képzés/szak: | Vállalati belső és vezetői coach |
Elhelyezés dátuma: | 04 Nov 2021 14:13 |
Utolsó változtatás: | 16 Márc 2022 14:34 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap