A MOL-csoport nem-üzemanyag típusú termékeinek szerepe a vállalat hosszú távú stratégiájában: Hogyan lehet túllépni a benzinkút hálózat keretén?

Vaszil, Patrícia (2020) A MOL-csoport nem-üzemanyag típusú termékeinek szerepe a vállalat hosszú távú stratégiájában: Hogyan lehet túllépni a benzinkút hálózat keretén? MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vállalkozásfejlesztési Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Vállalati vezetés és politika
Azonosító kód:13589
Képzés/szak:Vállalkozásfejlesztés
Elhelyezés dátuma:22 Jan 2021 10:10
Utolsó változtatás:22 Jan 2021 10:10

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap