Balázs, Márta (2020) Elektronikus kereskedelmi lehetőségek és a fogyasztói magatartás Magyarországon Az Európai Unió, az Amerikai Egyesült Államok és Kína hatásvizsgálata. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Balazs_Marta.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Balazs_Marta.pdf
Item Type: | MA/MSc thesis |
---|---|
Subjects: | Commerce and tourism Marketing |
ID Code: | 13424 |
Specialisation: | Gazdaságinformatikus |
Deposited On: | 18 Dec 2020 10:15 |
Last Modified: | 18 Dec 2020 10:15 |
Repository Staff Only: item control page