Balázs, Márta (2020) Elektronikus kereskedelmi lehetőségek és a fogyasztói magatartás Magyarországon Az Európai Unió, az Amerikai Egyesült Államok és Kína hatásvizsgálata. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Balazs_Marta.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Balazs_Marta.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing |
Azonosító kód: | 13424 |
Képzés/szak: | Gazdaságinformatikus |
Elhelyezés dátuma: | 18 Dec 2020 10:15 |
Utolsó változtatás: | 18 Dec 2020 10:15 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap