Elektronikus kereskedelmi lehetőségek és a fogyasztói magatartás Magyarországon Az Európai Unió, az Amerikai Egyesült Államok és Kína hatásvizsgálata

Balázs, Márta (2020) Elektronikus kereskedelmi lehetőségek és a fogyasztói magatartás Magyarországon Az Európai Unió, az Amerikai Egyesült Államok és Kína hatásvizsgálata. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Balazs_Marta.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Balazs_Marta.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:13424
Képzés/szak:Gazdaságinformatikus
Elhelyezés dátuma:18 Dec 2020 10:15
Utolsó változtatás:18 Dec 2020 10:15

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap