Paying the Price for Low Costs: Persuasive Communication and Challenges of Discouraging Fast Fashion in Hungary

Till, Anilla Fatima (2019) Paying the Price for Low Costs: Persuasive Communication and Challenges of Discouraging Fast Fashion in Hungary. TDK dolgozat, BCE, Magatartástudományi szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/till_a_f_2019.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
472kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/till_a_f_2019.pdf


Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:1. díj
Témakör:Marketing
Média és kommunikáció
Azonosító kód:13386
Képzés/szak:Communication and Media Science
Elhelyezés dátuma:17 Dec 2020 09:25
Utolsó változtatás:02 Dec 2021 10:52

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap