Till, Anilla Fatima (2019) Paying the Price for Low Costs: Persuasive Communication and Challenges of Discouraging Fast Fashion in Hungary. TDK dolgozat, BCE, Magatartástudományi szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/till_a_f_2019.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
472kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/till_a_f_2019.pdf
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 1. díj |
Témakör: | Marketing Média és kommunikáció |
Azonosító kód: | 13386 |
Képzés/szak: | Communication and Media Science |
Elhelyezés dátuma: | 17 Dec 2020 09:25 |
Utolsó változtatás: | 02 Dec 2021 10:52 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap