Kézbe venni a pénzügyeket – A pénzügyi szolgáltatások fogyasztói élményének változása a kevert valóságok hatására - - Az OTP HoloBank esete

Kovács, Lilla (2020) Kézbe venni a pénzügyeket – A pénzügyi szolgáltatások fogyasztói élményének változása a kevert valóságok hatására - - Az OTP HoloBank esete. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/kovacs_l_2020.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
701kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/kovacs_l_2020.pdf


Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:3. díj
Témakör:Pénzügy
Marketing
Azonosító kód:13202
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing
Elhelyezés dátuma:26 Nov 2020 14:15
Utolsó változtatás:26 Nov 2020 14:15

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap