Fekete, Fanni Krisztina (2020) A felhasználókban rejlő érték : Az IKEA vállalati Facebook-oldalán végbemenő közös értékteremtés nyomában = Consumers as Creators of Business Value Examining the Manifestations of Cocreation on IKEA Hungary's Official Facebook Page. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/fekete_f_k_2020.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/fekete_f_k_2020.pdf
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 1. díj |
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 13170 |
Képzés/szak: | Marketing |
Elhelyezés dátuma: | 20 Nov 2020 13:03 |
Utolsó változtatás: | 20 Nov 2020 13:03 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap