Baranyi, Virág (2020) RotoBOTi: Forradalmi újítás a belső vállalati kommunikációban. Esettanulmány, BCE Gazdálkodástudományi Kar.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
941kB |
Absztrakt (kivonat)
Az jelenleg zajló negyedik ipari forradalom a gyártásba és a szolgáltatásokba való beépülésével mindennapjaink szerves részévé válik. A digitális transzformáció gyökeres változásokat hoz mind magánéletünk, mind pedig munkavállalásunk területén. Nem kell messzire mennünk, hogy lássuk milyen hatást gyakorolnak a munkavégzésre az ipar 4.0 technológiai vívmányai, elég ellátogatnunk a lövői Roto Elzett Certa Kft. gyártóüzemébe, ahol 2020. február 3-tól egy chatbot segíti a fizikai munkások és munkaadójuk kommunikációját. Jelen esettanulmány arra a kérdésre keresi a választ, hogy hogyan lehet elérni a cég projektcsapata által kitűzött célt, azaz a 80%-os regisztrációs és 50%-os aktivitási rátát? Először a releváns szakirodalmi háttér és a kutatási módszertan, majd a chatbotprojekt mérföldkövei kerülnek bemutatásra. Ezután következik a chatbot funkcióinak ismertetése, végül pedig a felhasználói elfogadás kérdése kerül a középpontba. Az esettanulmány az eddig megtett, felhasználói elfogadást segítő lépések vizsgálatával és a jövőbeli kihívások kezelésére adott javaslatokkal zárul.
Tétel típus: | Esettanulmány |
---|---|
További információ: | EFOP-3.6.3.-VEKOP-16-2017-00007 - „Tehetségből fiatal kutató” - A kutatói életpályát támogató tevékenységek a felsőoktatásban pályázat támogatásával |
Témakör: | Vállalati szervezet Média és kommunikáció Biometria, alkalmazott informatika |
Azonosító kód: | 12954 |
Képzés/szak: | Vezetés és szervezés MA |
Elhelyezés dátuma: | 22 Jún 2020 12:30 |
Utolsó változtatás: | 22 Jún 2020 13:25 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap