Kóbor, Mercédes (2019) Omnicsatornás értékesítési stratégia sikere a kiskereskedelemben : Pénzügyi és stratégiai elemzés a Tchibo példáján keresztül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vállalkozások Pénzügyei Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kobor_Mercedes.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
8MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kobor_Mercedes.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Vállalati vezetés és politika |
Azonosító kód: | 12593 |
Képzés/szak: | Vállalkozásfejlesztés |
Elhelyezés dátuma: | 09 Márc 2020 14:12 |
Utolsó változtatás: | 10 Márc 2020 09:16 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap