The paradox between the overconsumption and the sustainability within the fashion industry : A phenomenon based on the evolution of consumer behavior

Sota, Julie (2019) The paradox between the overconsumption and the sustainability within the fashion industry : A phenomenon based on the evolution of consumer behavior. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Sota_Julie.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Sota_Julie.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:12564
Képzés/szak:Business Administration and Management
Elhelyezés dátuma:19 Dec 2019 08:36
Utolsó változtatás:02 Dec 2021 09:23

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap