How user-generated content (UGC) on TripAdvisor is affecting the decision-making process of the leisure traveler

Tóth, Emese (2019) How user-generated content (UGC) on TripAdvisor is affecting the decision-making process of the leisure traveler. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Emese.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Emese.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:12407
Képzés/szak:Marketing(ENG)
Elhelyezés dátuma:11 Nov 2019 08:32
Utolsó változtatás:02 Dec 2021 11:34

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap