Shehadeh, Omar (2019) Examining the Impact of Celebrity : A Cross Cultural Study on Celebrity Endorsements in the Middle East and Central Europe. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Shehadeh_Omar.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Shehadeh_Omar.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 12405 |
Képzés/szak: | Marketing(ENG) |
Elhelyezés dátuma: | 11 Nov 2019 08:25 |
Utolsó változtatás: | 02 Dec 2021 11:33 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap