Examining the Impact of Celebrity : A Cross Cultural Study on Celebrity Endorsements in the Middle East and Central Europe

Shehadeh, Omar (2019) Examining the Impact of Celebrity : A Cross Cultural Study on Celebrity Endorsements in the Middle East and Central Europe. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Shehadeh_Omar.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Shehadeh_Omar.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:12405
Képzés/szak:Marketing(ENG)
Elhelyezés dátuma:11 Nov 2019 08:25
Utolsó változtatás:02 Dec 2021 11:33

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap