The Attitudes of Hungarian Consumers Towards Organic Food

Kushashvili, Anano (2019) The Attitudes of Hungarian Consumers Towards Organic Food. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kushasvili_Anano.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kushasvili_Anano.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:12402
Képzés/szak:Marketing(ENG)
Elhelyezés dátuma:11 Nov 2019 08:03
Utolsó változtatás:02 Dec 2021 11:37

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap