Haraszti, Mária (2019) The Impact of Influencer Marketing on Consumer Perception in the Health and Fitness Industry in Hungary. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hraszti_Maria.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hraszti_Maria.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 12401 |
Képzés/szak: | Marketing(ENG) |
Elhelyezés dátuma: | 11 Nov 2019 07:56 |
Utolsó változtatás: | 02 Dec 2021 11:38 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap