Szabó, Blanka Borbála (2018) An overview of how Search Engine Advertising contributes to the Customer Journey: analysis of in-depth interviews with digital marketing experts based on the EBM model. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szabo_Blanka_Borbala.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szabo_Blanka_Borbala.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 11898 |
Képzés/szak: | Business Administration and Management |
Elhelyezés dátuma: | 20 Márc 2019 11:16 |
Utolsó változtatás: | 02 Dec 2021 08:53 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap