Gantulga, Duziimaa (2018) Fashion brand as an entrepreneurship in Mongolia and its consecutive factors. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gantulga_Duziimaa.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gantulga_Duziimaa.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Gazdasági fejlődés, fenntartható fejlődés |
Azonosító kód: | 11889 |
Képzés/szak: | Business Administration and Management |
Elhelyezés dátuma: | 20 Márc 2019 09:44 |
Utolsó változtatás: | 02 Dec 2021 09:07 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap