Péntek, Zoltán Péter (2018) A magyar médiapiac – azon belül is kiemelten az audiovizuális médiaszektor – üzleti modelljeinek vizsgálata és értékelése, különös tekintettel a piacot befolyásoló reklámtörvény és az úgynevezett bónusztörvény hatásaira. Postgraduális szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Üzleti Gazdaságtan Tanszék.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
791kB |
Tétel típus: | Postgraduális szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Média és kommunikáció Jog |
Azonosító kód: | 11638 |
Képzés/szak: | jogász-közgazdász |
Elhelyezés dátuma: | 05 Dec 2018 10:52 |
Utolsó változtatás: | 05 Dec 2018 10:52 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap