Az online értékesítés megjelenésének hatása az árazási stratégiákra - ennek sajátosságai a divatiparban: irodalmi áttekintés = The effects of the appearance of the online stores for the pricing strategies – specific attributes in the fashion industry: Literature review

Turzó, Levente Péter (2018) Az online értékesítés megjelenésének hatása az árazási stratégiákra - ennek sajátosságai a divatiparban: irodalmi áttekintés = The effects of the appearance of the online stores for the pricing strategies – specific attributes in the fashion industry: Literature review. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Mikroökonómia Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Turzo_Levente.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
126kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Turzo_Levente.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Commerce and tourism
Economics
Economic development, sustainable development
ID Code:11573
Specialisation:Alkalmazott közgazdaságtan
Deposited On:14 Nov 2018 10:14
Last Modified:14 Nov 2018 10:14

Repository Staff Only: item control page