Turzó, Levente Péter (2018) Az online értékesítés megjelenésének hatása az árazási stratégiákra - ennek sajátosságai a divatiparban: irodalmi áttekintés = The effects of the appearance of the online stores for the pricing strategies – specific attributes in the fashion industry: Literature review. BA/BSc thesis, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Mikroökonómia Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Turzo_Levente.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
126kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Turzo_Levente.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Commerce and tourism Economics Economic development, sustainable development |
ID Code: | 11573 |
Specialisation: | Alkalmazott közgazdaságtan |
Deposited On: | 14 Nov 2018 10:14 |
Last Modified: | 14 Nov 2018 10:14 |
Repository Staff Only: item control page