Az online értékesítés megjelenésének hatása az árazási stratégiákra - ennek sajátosságai a divatiparban: irodalmi áttekintés = The effects of the appearance of the online stores for the pricing strategies – specific attributes in the fashion industry: Literature review

Turzó, Levente Péter (2018) Az online értékesítés megjelenésének hatása az árazási stratégiákra - ennek sajátosságai a divatiparban: irodalmi áttekintés = The effects of the appearance of the online stores for the pricing strategies – specific attributes in the fashion industry: Literature review. BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Mikroökonómia Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Turzo_Levente.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
126kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Turzo_Levente.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Közgazdasági elméletek
Gazdasági fejlődés, fenntartható fejlődés
Azonosító kód:11573
Képzés/szak:Alkalmazott közgazdaságtan
Elhelyezés dátuma:14 Nov 2018 10:14
Utolsó változtatás:14 Nov 2018 10:14

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap