Turzó, Levente Péter (2018) Az online értékesítés megjelenésének hatása az árazási stratégiákra - ennek sajátosságai a divatiparban: irodalmi áttekintés = The effects of the appearance of the online stores for the pricing strategies – specific attributes in the fashion industry: Literature review. BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Mikroökonómia Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Turzo_Levente.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
126kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Turzo_Levente.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Közgazdasági elméletek Gazdasági fejlődés, fenntartható fejlődés |
Azonosító kód: | 11573 |
Képzés/szak: | Alkalmazott közgazdaságtan |
Elhelyezés dátuma: | 14 Nov 2018 10:14 |
Utolsó változtatás: | 14 Nov 2018 10:14 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap