Shadid, Nada (2018) The understanding of emotions and emotional brand attachment on customer loyalty in the food industry in Hungary. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nada_Shadid.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
994kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nada_Shadid.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Élelmiszeripar, tartósitóipar |
Azonosító kód: | 11374 |
Képzés/szak: | Marketing(ENG) |
Elhelyezés dátuma: | 31 Júl 2018 11:45 |
Utolsó változtatás: | 02 Dec 2021 11:40 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap