Nulladik lépés: a reklám: bőrápolási márkák reklámstratégiájának összehasonlítása koreai és angol nyelvű reklámok segítségével

Tóth, Dorina (2018) Nulladik lépés: a reklám: bőrápolási márkák reklámstratégiájának összehasonlítása koreai és angol nyelvű reklámok segítségével. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Nemzetközi Gazdálkodási Kutatóközpont.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:11359
Képzés/szak:Nemzetközi gazdálkodás
Elhelyezés dátuma:30 Júl 2018 12:22
Utolsó változtatás:30 Júl 2018 12:22

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap