Tényleg jó az angol tea?: a sztereotípiák szerepe és hatásuk a nemzetközi marketingstratégiában Nagy-Britannia példáján keresztül

Lajos, Péter (2018) Tényleg jó az angol tea?: a sztereotípiák szerepe és hatásuk a nemzetközi marketingstratégiában Nagy-Britannia példáján keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Nemzetközi Gazdálkodási Kutatóközpont. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lajos_Peter.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lajos_Peter.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
Economic development, sustainable development
ID Code:11346
Specialisation:Nemzetközi gazdálkodás
Deposited On:30 Jul 2018 07:38
Last Modified:30 Jul 2018 07:38

Repository Staff Only: item control page