Lajos, Péter (2018) Tényleg jó az angol tea?: a sztereotípiák szerepe és hatásuk a nemzetközi marketingstratégiában Nagy-Britannia példáján keresztül. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Nemzetközi Gazdálkodási Kutatóközpont. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lajos_Peter.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lajos_Peter.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing Economic development, sustainable development |
ID Code: | 11346 |
Specialisation: | Nemzetközi gazdálkodás |
Deposited On: | 30 Jul 2018 07:38 |
Last Modified: | 30 Jul 2018 07:38 |
Repository Staff Only: item control page