Lajos, Péter (2018) Tényleg jó az angol tea?: a sztereotípiák szerepe és hatásuk a nemzetközi marketingstratégiában Nagy-Britannia példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Nemzetközi Gazdálkodási Kutatóközpont. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lajos_Peter.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lajos_Peter.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Gazdasági fejlődés, fenntartható fejlődés |
Azonosító kód: | 11346 |
Képzés/szak: | Nemzetközi gazdálkodás |
Elhelyezés dátuma: | 30 Júl 2018 07:38 |
Utolsó változtatás: | 30 Júl 2018 07:38 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap