Tényleg jó az angol tea?: a sztereotípiák szerepe és hatásuk a nemzetközi marketingstratégiában Nagy-Britannia példáján keresztül

Lajos, Péter (2018) Tényleg jó az angol tea?: a sztereotípiák szerepe és hatásuk a nemzetközi marketingstratégiában Nagy-Britannia példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Nemzetközi Gazdálkodási Kutatóközpont. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lajos_Peter.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lajos_Peter.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Gazdasági fejlődés, fenntartható fejlődés
Azonosító kód:11346
Képzés/szak:Nemzetközi gazdálkodás
Elhelyezés dátuma:30 Júl 2018 07:38
Utolsó változtatás:30 Júl 2018 07:38

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap