Lentner, Balázs (2018) C(l)ash of Clans: Freemium mobiljáték piacok: hogyan bonthatók a freemium mobiljátékok piacai, és mi a legjobb árazási modell? Outstanding Student Paper, BCE, Informatika szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Lentner_Balazs_TDK.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Lentner_Balazs_TDK.pdf
Abstract
A dolgozat témája az, hogy bontható-e kisebb piacokra a freemium mobiljátékok piaca, a stratégiai játékok külön piacon helyezkednek-e el és az árazás és a piaci erő mekkora szerepet játszanak. A hipotézis az, hogy a stratégiai játékok piaca külön piac. Ezen belül pedig a freemium modellen keresztül a játékgyártók hatalmas profitra tesznek szert a kiemelkedően nagymértékben megjelenő piaci erőnek köszönhetően. Az eredmény szerint a stratégiai játékok önálló piacot alkotnak és van legsikeresebb virtuális fizetőeszköz alapú árazási modell, ami a piaci erőnek köszönhetően tud nyereségessé válni. A kutatás alapja piaci ismeretek és a hipotetikus monopolista teszt. Ez a munka hozzásegíti a gyártókat az optimális árazási stratégiához és a fogyasztókat a tudatos döntésekhez a freemium játékok körében.
Item Type: | Outstanding Student Paper |
---|---|
Notes: | 2. díj |
Uncontrolled Keywords: | freemium, mobiljáték, hipotetikus monopolista, piaci erő |
Subjects: | Computer science |
ID Code: | 11225 |
Specialisation: | Nemzetközi gazdaság és gazdálkodás |
Deposited On: | 21 Jun 2018 13:19 |
Last Modified: | 21 Jun 2018 13:19 |
Repository Staff Only: item control page