A hibrid hajtású autók marketingstratégiája

Fábián, Milán (2018) A hibrid hajtású autók marketingstratégiája. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vállalatgazdaságtan Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fabian_Milan.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
823kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fabian_Milan.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Környezet-gazdaságtan, környezetvédelem
Marketing
Ipar
Közlekedés, távközlés
Azonosító kód:10640
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment
Elhelyezés dátuma:01 Márc 2018 13:35
Utolsó változtatás:01 Márc 2018 13:35

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap