Fábián, Milán (2018) A hibrid hajtású autók marketingstratégiája. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vállalatgazdaságtan Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fabian_Milan.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
823kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fabian_Milan.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Környezet-gazdaságtan, környezetvédelem Marketing Ipar Közlekedés, távközlés |
Azonosító kód: | 10640 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment |
Elhelyezés dátuma: | 01 Márc 2018 13:35 |
Utolsó változtatás: | 01 Márc 2018 13:35 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap