Sujbert, Vivien (2017) Youtuber personal branding: analysis of content elements used for Youtuber branding in the light of the Elaboration Likelihood Model. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Sujbert_Vivien.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Sujbert_Vivien.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Média és kommunikáció |
Azonosító kód: | 10637 |
Képzés/szak: | Business Administration and Management |
Elhelyezés dátuma: | 28 Feb 2018 15:25 |
Utolsó változtatás: | 02 Dec 2021 09:26 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap