Az angol és a magyar, első osztályú labdarúgóbajnokság klubjainak márkaépítése a közösségi média marketing tükrében: fókuszban a Manchester United FC és a Ferencvárosi TC

Gulyás, Georgina (2017) Az angol és a magyar, első osztályú labdarúgóbajnokság klubjainak márkaépítése a közösségi média marketing tükrében: fókuszban a Manchester United FC és a Ferencvárosi TC. MA/MSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Világgazdasági Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Média és kommunikáció
Kultúra, közművelődés, sport
Azonosító kód:10540
Képzés/szak:Nemzetközi gazdaság és gazdálkodás
Elhelyezés dátuma:08 Feb 2018 13:28
Utolsó változtatás:08 Feb 2018 13:28

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap