Poczók, Andrea (2017) Mennyire befolyásol a virtuális valóság?: az előfeszítésben rejlő marketing lehetőségek. MEGHATÁROZATLAN, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Poczok_Andrea_TDK.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Poczok_Andrea_TDK.pdf
További információ: | 2. díj |
---|---|
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 10479 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing |
Elhelyezés dátuma: | 29 Jan 2018 09:37 |
Utolsó változtatás: | 29 Jan 2018 09:37 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap