Mennyire befolyásol a virtuális valóság?: az előfeszítésben rejlő marketing lehetőségek

Poczók, Andrea (2017) Mennyire befolyásol a virtuális valóság?: az előfeszítésben rejlő marketing lehetőségek. MEGHATÁROZATLAN, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Poczok_Andrea_TDK.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Poczok_Andrea_TDK.pdf


További információ:2. díj
Témakör:Marketing
Azonosító kód:10479
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing
Elhelyezés dátuma:29 Jan 2018 09:37
Utolsó változtatás:29 Jan 2018 09:37

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap