Hegede, Gabriella (2017) Az online marketing eszközök szerepe az információkeresésben: hogyan tájékozódik a magyar fogyasztó a bioélelmiszerekről? BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hegede_Gabriella.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
951kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hegede_Gabriella.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Commerce and tourism Marketing Agriculture |
ID Code: | 10327 |
Specialisation: | Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök |
Deposited On: | 11 Jan 2018 09:08 |
Last Modified: | 11 Jan 2018 09:08 |
Repository Staff Only: item control page