Barcs, Júlia Rita (2016) A táplálkozásmarketing sikere a funkcionális élelmiszerek piacán: a hazai cereáliapiac fogyasztói megítélése és a Nestlé egészségfókuszú marketingkommunikációja. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20160322215156.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20160322215156.pdf
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 1. díj |
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing Média és kommunikáció |
Azonosító kód: | 10270 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment |
Elhelyezés dátuma: | 06 Dec 2017 10:24 |
Utolsó változtatás: | 06 Dec 2017 10:24 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap