Bégányi, Dániel (2017) Társadalmi marketing az egészségügyben: az informáló tájékoztatás hatása a bőrtumorok megelőzésével kapcsolatos attitűdre. Postgraduate thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Beganyi_Daniel.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Beganyi_Daniel.pdf
Item Type: | Postgraduate thesis |
---|---|
Subjects: | Social welfare, insurance, health care Marketing |
ID Code: | 10179 |
Specialisation: | Orvos-közgazdász |
Deposited On: | 02 Nov 2017 13:15 |
Last Modified: | 02 Nov 2017 13:15 |
Repository Staff Only: item control page