A framing módszer alkalmazásának hatása a fogyasztó vásárlási döntéseire a tömegtermékek piacán: hajápolás kategória

Tóth, Gabriella (2017) A framing módszer alkalmazásának hatása a fogyasztó vásárlási döntéseire a tömegtermékek piacán: hajápolás kategória. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Gabriella.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Gabriella.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:10177
Képzés/szak:Marketing
Elhelyezés dátuma:02 Nov 2017 12:54
Utolsó változtatás:02 Nov 2017 12:54

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap