Az automatizált és adatvezérelt marketingrendszerek eszközei, jelentősége és helyzete Magyarországon

Mészáros, Krisztina Réka (2017) Az automatizált és adatvezérelt marketingrendszerek eszközei, jelentősége és helyzete Magyarországon. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Meszaros_Krisztina_Reka.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Meszaros_Krisztina_Reka.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:10171
Képzés/szak:Marketing
Elhelyezés dátuma:02 Nov 2017 12:18
Utolsó változtatás:02 Nov 2017 12:18

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap