A márka fogságában: a szabadulós játék, mint offline gamifikációs eszköz hatása a márkaimázs változására a flow élményen keresztül

Hittig, Zsófia (2017) A márka fogságában: a szabadulós játék, mint offline gamifikációs eszköz hatása a márkaimázs változására a flow élményen keresztül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hittig_Zsofia.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hittig_Zsofia.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:10168
Képzés/szak:Marketing
Elhelyezés dátuma:02 Nov 2017 11:58
Utolsó változtatás:02 Nov 2017 11:58

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap