Takács, Dániel (2017) A márka hatásának vizsgálata a fogyasztói magatartásra az okostelefonok piacán. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Takacs_Daniel.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Takacs_Daniel.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 10123 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment |
Elhelyezés dátuma: | 25 Okt 2017 10:43 |
Utolsó változtatás: | 25 Okt 2017 10:43 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap