Az elkötelezettség vizsgálata a Kalenji Futóközösség márkaközösségében

Steinbach, Szilvia (2017) Az elkötelezettség vizsgálata a Kalenji Futóközösség márkaközösségében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Steinbach_Szilvia.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Steinbach_Szilvia.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:10120
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment
Elhelyezés dátuma:25 Okt 2017 10:21
Utolsó változtatás:25 Okt 2017 10:21

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap