Steinbach, Szilvia (2017) Az elkötelezettség vizsgálata a Kalenji Futóközösség márkaközösségében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Steinbach_Szilvia.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Steinbach_Szilvia.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 10120 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment |
Elhelyezés dátuma: | 25 Okt 2017 10:21 |
Utolsó változtatás: | 25 Okt 2017 10:21 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap