Hidvégi, Ágnes (2017) A gasztroblogok hatása a fogyasztókra az FMCG élelmiszermárkák példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hidvegi_Agnes.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hidvegi_Agnes.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 10114 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing |
Elhelyezés dátuma: | 25 Okt 2017 09:36 |
Utolsó változtatás: | 25 Okt 2017 09:36 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap