A gasztroblogok hatása a fogyasztókra az FMCG élelmiszermárkák példáján keresztül

Hidvégi, Ágnes (2017) A gasztroblogok hatása a fogyasztókra az FMCG élelmiszermárkák példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hidvegi_Agnes.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hidvegi_Agnes.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:10114
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing
Elhelyezés dátuma:25 Okt 2017 09:36
Utolsó változtatás:25 Okt 2017 09:36

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap