Ujszászi, Dániel (2017) A 2016-os franciaországi labdarúgó-Európa-bajnokság, a közösségi média, és egyéb, labdarúgók piaci értékét alakító tényezők hatásai a magyar labdarúgás vonatkozásaiban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Informatikai Intézet.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Média és kommunikáció Számítástechnika Kultúra, közművelődés, sport |
Azonosító kód: | 10081 |
Képzés/szak: | Gazdaságinformatikus |
Elhelyezés dátuma: | 20 Okt 2017 11:48 |
Utolsó változtatás: | 20 Okt 2017 11:48 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap