Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:24.

Szücs, Zoltán (2020) Diamonds and Rust: The destination image of industrial heritage sites as targets of tourism. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/szucs_z_2020.pdf

Szekeres, János and Túri, Noémi (2020) A sikeres social issue kampány titka. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.

Pelsőci, Balázs Lajos (2020) Innovatív értékteremtés: Az innováció-elfogadás és az értékteremtés kapcsolatának feltáró elemzése a FinTech innovációk példáján keresztül. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.

Tamás, Zsanett and Vései, Viktor (2018) „Márka nélkül nem megy”: avagy az munkáltatói márkaépítés jelenlegi helyzete Magyarországon. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.

Sölch, Tamás György (2018) Banks' Branch Network Development Strategies in a Digital Environment. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.

Claro, Dániel (2018) A Ryanair és a Wizz Air fogyasztói megítélése a Fair Pricing modell tükrében. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.

Szücs, Zoltán (2017) Örvények a vállalat légterében: a turbulencia típusai és menedzseri észlelésük. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Szucs_Zoltan_TDK.pdf

Nagy, Dorottya (2017) Ennél nincs lejjebb: Freemium, a romboló innovációnak ellenálló üzleti modell. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Nagy_Dorottya_TDK.pdf

Kugler, Tímea Ágnes (2017) Behálózva: fogyasztói magatartás vizsgálata önkiszolgáló technológiák meghibásodása esetén. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.

Rencz, Flóra (2016) A pink tax jelenség létezésének empirikus vizsgálata Magyarországon. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.

Kovács, Gréta Mária (2016) A CRM adoptációja a KissLifeGym edzőteremben. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.

Vámosi, Balázs (2013) A 2/3-os választás kampányai : A 2010-es országgyűlési választások kampányainak elemzése, illetve a politikai piac gazdasági analógiája. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20130325145545.pdf

Marton, Zsuzsanna (2013) The theory of brand revitalization : A means-end chain analysis perspective. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.

Kovács, Bence (2012) Gyógyszerkészítmények és hatóanyagok életútmenedzsmentje a magyar gyógyszeriparban. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.

Berezvai, Zombor (2012) Élelmiszer-kiskereskedelmi üzletláncok árazási stratégiája válság idején. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.

Ritter, Kinga (2012) Mitől duzzad Dagobert bácsi széfje? : Avagy a részvényesi értéket növelő marketing stratégiák. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.

Treiber, Krisztina (2011) A koncertek, mint szolgáltatások, Középpontban a fogyasztók. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.

Barta, Renáta (2011) A csábítás művészete : Fiatal magyar divatmárkák marketingstratégiájának alakítása a gyorsaság által uralt magyar divatárupiacon. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.

Frang, Géza Attila and Perger, Júlia (2011) Betegség tudatosság építése : Új úton a gyógyszerpiac. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.

Jentetics, Kinga (2010) Music Branding - A zenei márkázás marketingstratégiai integrációja. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.

Kindli, Erna (2007) “Siker, pénz, csillogás…ez az álmom!” A luxustermékekkel kapcsolatos fogyasztói attitődök és magatartások vizsgálata nemzetközi kitekintéssel. TDK dolgozat, Budapesti Corvinus Egyetem, Marketingstratégia szekció.

Végh, Bálint (2007) A jó bor esete a cégérrel : Szegmentálás és márkaépítés a borpiacon. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.

Izsó, Ákos (2007) A posztmodern iPod. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.

Hubert, József and Megyesi, Csaba (2007) Fair árazás az autókereskedelemben. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.

A lista elkészültének dátuma: Fri Mar 29 02:24:05 2024 UTC.