Browse by Department

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 21.

Claro, Dániel (2018) A Ryanair és a Wizz Air fogyasztói megítélése a Fair Pricing modell tükrében. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingstratégia szekció.

Sölch, Tamás György (2018) Banks' Branch Network Development Strategies in a Digital Environment. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingstratégia szekció.

Tamás, Zsanett and Vései, Viktor (2018) „Márka nélkül nem megy”: avagy az munkáltatói márkaépítés jelenlegi helyzete Magyarországon. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingstratégia szekció.

Kugler, Tímea Ágnes (2017) Behálózva: fogyasztói magatartás vizsgálata önkiszolgáló technológiák meghibásodása esetén. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingstratégia szekció.

Nagy, Dorottya (2017) Ennél nincs lejjebb: Freemium, a romboló innovációnak ellenálló üzleti modell. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingstratégia szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Nagy_Dorottya_TDK.pdf

Szücs, Zoltán (2017) Örvények a vállalat légterében: a turbulencia típusai és menedzseri észlelésük. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingstratégia szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Szucs_Zoltan_TDK.pdf

Kovács, Gréta Mária (2016) A CRM adoptációja a KissLifeGym edzőteremben. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingstratégia szekció.

Rencz, Flóra (2016) A pink tax jelenség létezésének empirikus vizsgálata Magyarországon. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingstratégia szekció.

Vámosi, Balázs (2013) A 2/3-os választás kampányai : A 2010-es országgyűlési választások kampányainak elemzése, illetve a politikai piac gazdasági analógiája. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingstratégia szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20130325145545.pdf

Marton, Zsuzsanna (2013) The theory of brand revitalization : A means-end chain analysis perspective. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingstratégia szekció.

Kovács, Bence (2012) Gyógyszerkészítmények és hatóanyagok életútmenedzsmentje a magyar gyógyszeriparban. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingstratégia szekció.

Berezvai, Zombor (2012) Élelmiszer-kiskereskedelmi üzletláncok árazási stratégiája válság idején. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingstratégia szekció.

Ritter, Kinga (2012) Mitől duzzad Dagobert bácsi széfje? : Avagy a részvényesi értéket növelő marketing stratégiák. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingstratégia szekció.

Treiber, Krisztina (2011) A koncertek, mint szolgáltatások, Középpontban a fogyasztók. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingstratégia szekció.

Barta, Renáta (2011) A csábítás művészete : Fiatal magyar divatmárkák marketingstratégiájának alakítása a gyorsaság által uralt magyar divatárupiacon. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingstratégia szekció.

Frang, Géza Attila and Perger, Júlia (2011) Betegség tudatosság építése : Új úton a gyógyszerpiac. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingstratégia szekció.

Jentetics, Kinga (2010) Music Branding - A zenei márkázás marketingstratégiai integrációja. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingstratégia szekció.

Kindli, Erna (2007) “Siker, pénz, csillogás…ez az álmom!” A luxustermékekkel kapcsolatos fogyasztói attitődök és magatartások vizsgálata nemzetközi kitekintéssel. Outstanding Student Paper, Budapesti Corvinus Egyetem, Marketingstratégia szekció.

Végh, Bálint (2007) A jó bor esete a cégérrel : Szegmentálás és márkaépítés a borpiacon. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingstratégia szekció.

Izsó, Ákos (2007) A posztmodern iPod. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingstratégia szekció.

Hubert, József and Megyesi, Csaba (2007) Fair árazás az autókereskedelemben. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingstratégia szekció.

This list was generated on Sun Jun 16 00:54:02 2019 CEST.