Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:38.

Zentai, Brigitta (2019) Nézd meg a weboldalát, vedd meg a ruháját Avagy az online ruházati kiskereskedők lehetőségei a tapintási inger helyettesítésére = Check the website, buy the clothes - or the possibilities of online clothing retailers are a substitute for a tactile stimulus. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Szécsi, Dominika (2019) Mama Hotel: A fiatalok pénzügyi attitűdjei a döntéshozatal és a lakhatás szempontjából. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/szecsi_d_2019.pdf

Fábián, Nikolett (2019) A közösségi oldalak hatása az egészségtudatos táplálkozásra a Z generáció körében = The effect of social media on health conscious eating of generation Z. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Zanaty, Dorottya (2018) Miben rejlik a törzsvásárlói programok sikere?: empirikus vizsgálat a hazai hűségprogramok fogyasztói megítéléséről. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Szabolcsné Orosz, Judit (2018) A GDPR fogadtatásának szentimentelemzése. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Bilicz, Dávid and Bilicz, Hanga Lilla (2018) A szurkolói motivációk, az azonosulás és a csapateredményesség hatása a szurkolói elégedettségre. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Bilicz_TDK.pdf

Varga, Zsófia (2017) Segítség! Anyám rólam posztol!: avagy hogyan befolyásolja a szégyen a középiskolások Facebook fogyasztási szokásait? TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Poczók, Andrea (2017) Mennyire befolyásol a virtuális valóság?: az előfeszítésben rejlő marketing lehetőségek. MEGHATÁROZATLAN, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Poczok_Andrea_TDK.pdf

Csepregi, Dániel and Kovács, Dóra (2017) Valóban rosszabbul élünk, mint 5 éve?: a magyar decilisek jövedelmi és fogyasztói magatartásának vizsgálata az egyenlőtlenségek tükrében. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Csepregi_Daniel_Kovacs_Dora_TDK.pdf

Polyák, Frida (2016) A technológiai innovációk fogyasztói elfogadása a családi kapcsolattartásban. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Várkonyi, Dana (2016) A tudatosságtól a megszokásig: eltérő élelmiszer-vásárlási szokások és egy megállíthatatlannak tűnő trend. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20160323074209.pdf

Szarka, Tamás (2014) Brazília országimázsa : A labdarúgó világbajnokság és a nyári olimpia rendezési jogának elnyerésének. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20140326153322.pdf

Augusztinovicz, Dávid Máté and Andó, Bálint (2014) Élelmiszerfogyasztásban megnyilvánuló földrajzi-alapú elkötelezettségek vizsgálata a hazai egyetemista populáció körében. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Munkácsi, Nóra (2014) Exploratory research on adherence programs in Hungary. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Zsólyom, Laura (2013) Nem mindegy! : A vásárlói tudatosság meglétének kérdése a tejtermékekre fókuszálva. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Juhász, Éva (2013) Boldogságmarketing : Az élmények szerepe a szolgáltatási folyamat során. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Kovács, Brigitta Anita (2013) Virágzó Debrecen : Debrecen imázsa és turisztikai vonzereje a Virágkarnevál tükrében. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Kiss, Virág and Nagy, Vivien (2013) A Konferenciás tengeren is túl – ahol Budapest és a MICE turizmus találkozik. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20130325141541.pdf

Csanaki, Tímea (2012) Innovatív imázsformálási lehetőségek a turizmusban Győr példáján keresztül. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Szabó, Andrea Rita (2012) Advergame : Játék, vagy reklám? TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20120326130039.pdf

Kozák, Boglárka (2012) Ránk fér egy kis lokálpatriotizmus : A magyar termékek megítélése a fogyasztói etnocentrizmus tükrében. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Jentetics, Kinga (2012) The creative aspect of country branding : How music is able to influence the country image in case of Hungary. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Tőzsér, Anita (2012) Az ének-zene órák emlékére : A fiatalok komolyzenével szembeni attitűdjének feltérképezése, fogyasztói szegmensek jellemzése. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Tóth, Tímea and Vígvári, Dorottya (2011) Felsőoktatásban tanulók hatása a családi döntéshozatalra a mobilkommunikáció esetében. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Nagy, Péter (2011) A fogyasztói elkötelezettség vizsgálata a szabadidős teniszezésben. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Guóth, Patrik (2011) Osztrák-magyar márkaháború, avagy Magyarország és Ausztria országmárkájának összehasonlító elemzése. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/GP_20110328102541.pdf

Tóth, Eszter Lilla and Turóczi, Bálint (2011) Mindenki elektromos autót akar vezetni – csak még nem mindenki tud róla : Avagy az elektromos autók magyarországi létjogosultsága, kiemelt tekintettel a fogyasztói magatartásra. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Szalai, Brigitta Barbara (2010) Kávézók szolgáltatásminőségének mérése. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Farkas, Edina (2010) Költekező kiskirályok, avagy a kiskamaszok márkák és reklámok iránti attitűdjének vizsgálata. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Antal, Ágnes (2010) A divatreklámok és az ideális Énkép kölcsönhatásának vizsgálata a luxusmárkák tükrében. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Sas, Dóra (2010) Nemcsak a húszéveseké a világ! - Kommunikáció az 50+ generációval. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Jentetics, Kinga (2009) Az országimázs zenei vetülete : Miként formálja a zene az országokról kialakított képet? TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Csanaki, Tímea (2009) Piros-fehér púder : A Magyarországon működő svájci érdekeltségű vállalatok arculatának és Svájc országimázsának kapcsolata. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Galaczi, Ildikó Gizella and Lőrincz, Szilvia (2009) "Sometimes it’s all you need to wear" : A fogyasztás szerepének értelmezése a parfüm piacon. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Dalanics, Sára (2009) HORTOBÁGY-KÉP A MAGYAR ORSZÁGIMÁZS TÜKRÉBEN. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Jentetics, Kinga (2008) "One world, one dream" : Kína imázsa a világban. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Hubert, József (2008) A kultúra hatása a fogyasztók árelfogadására- egy nemzetközi felmérés eredményei. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Drienyovszki, Éva (2008) Posztmodern jelenségek kvalitatív kutatása a World Of Warcraft online szerepjáték játékosainak körében. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

A lista elkészültének dátuma: Thu Apr 25 02:24:38 2024 UTC.