Browse by Department

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 35.

Bilicz, Dávid and Bilicz, Hanga Lilla (2018) A szurkolói motivációk, az azonosulás és a csapateredményesség hatása a szurkolói elégedettségre. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Bilicz_TDK.pdf

Szabolcsné Orosz, Judit (2018) A GDPR fogadtatásának szentimentelemzése. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Zanaty, Dorottya (2018) Miben rejlik a törzsvásárlói programok sikere?: empirikus vizsgálat a hazai hűségprogramok fogyasztói megítéléséről. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Csepregi, Dániel and Kovács, Dóra (2017) Valóban rosszabbul élünk, mint 5 éve?: a magyar decilisek jövedelmi és fogyasztói magatartásának vizsgálata az egyenlőtlenségek tükrében. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Csepregi_Daniel_Kovacs_Dora_TDK.pdf

Poczók, Andrea (2017) Mennyire befolyásol a virtuális valóság?: az előfeszítésben rejlő marketing lehetőségek. UNSPECIFIED, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Poczok_Andrea_TDK.pdf

Varga, Zsófia (2017) Segítség! Anyám rólam posztol!: avagy hogyan befolyásolja a szégyen a középiskolások Facebook fogyasztási szokásait? Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Polyák, Frida (2016) A technológiai innovációk fogyasztói elfogadása a családi kapcsolattartásban. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Várkonyi, Dana (2016) A tudatosságtól a megszokásig: eltérő élelmiszer-vásárlási szokások és egy megállíthatatlannak tűnő trend. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20160323074209.pdf

Szarka, Tamás (2014) Brazília országimázsa : A labdarúgó világbajnokság és a nyári olimpia rendezési jogának elnyerésének. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20140326153322.pdf

Augusztinovicz, Dávid Máté and Andó, Bálint (2014) Élelmiszerfogyasztásban megnyilvánuló földrajzi-alapú elkötelezettségek vizsgálata a hazai egyetemista populáció körében. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Munkácsi, Nóra (2014) Exploratory research on adherence programs in Hungary. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Zsólyom, Laura (2013) Nem mindegy! : A vásárlói tudatosság meglétének kérdése a tejtermékekre fókuszálva. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Juhász, Éva (2013) Boldogságmarketing : Az élmények szerepe a szolgáltatási folyamat során. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Kovács, Brigitta Anita (2013) Virágzó Debrecen : Debrecen imázsa és turisztikai vonzereje a Virágkarnevál tükrében. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Kiss, Virág and Nagy, Vivien (2013) A Konferenciás tengeren is túl – ahol Budapest és a MICE turizmus találkozik. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20130325141541.pdf

Csanaki, Tímea (2012) Innovatív imázsformálási lehetőségek a turizmusban Győr példáján keresztül. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Szabó, Andrea Rita (2012) Advergame : Játék, vagy reklám? Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20120326130039.pdf

Kozák, Boglárka (2012) Ránk fér egy kis lokálpatriotizmus : A magyar termékek megítélése a fogyasztói etnocentrizmus tükrében. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Jentetics, Kinga (2012) The creative aspect of country branding : How music is able to influence the country image in case of Hungary. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Tőzsér, Anita (2012) Az ének-zene órák emlékére : A fiatalok komolyzenével szembeni attitűdjének feltérképezése, fogyasztói szegmensek jellemzése. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Tóth, Tímea and Vígvári, Dorottya (2011) Felsőoktatásban tanulók hatása a családi döntéshozatalra a mobilkommunikáció esetében. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Nagy, Péter (2011) A fogyasztói elkötelezettség vizsgálata a szabadidős teniszezésben. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Guóth, Patrik (2011) Osztrák-magyar márkaháború, avagy Magyarország és Ausztria országmárkájának összehasonlító elemzése. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/GP_20110328102541.pdf

Tóth, Eszter Lilla and Turóczi, Bálint (2011) Mindenki elektromos autót akar vezetni – csak még nem mindenki tud róla : Avagy az elektromos autók magyarországi létjogosultsága, kiemelt tekintettel a fogyasztói magatartásra. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Szalai, Brigitta Barbara (2010) Kávézók szolgáltatásminőségének mérése. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Farkas, Edina (2010) Költekező kiskirályok, avagy a kiskamaszok márkák és reklámok iránti attitűdjének vizsgálata. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Antal, Ágnes (2010) A divatreklámok és az ideális Énkép kölcsönhatásának vizsgálata a luxusmárkák tükrében. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Sas, Dóra (2010) Nemcsak a húszéveseké a világ! - Kommunikáció az 50+ generációval. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Jentetics, Kinga (2009) Az országimázs zenei vetülete : Miként formálja a zene az országokról kialakított képet? Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Csanaki, Tímea (2009) Piros-fehér púder : A Magyarországon működő svájci érdekeltségű vállalatok arculatának és Svájc országimázsának kapcsolata. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Galaczi, Ildikó Gizella and Lőrincz, Szilvia (2009) "Sometimes it’s all you need to wear" : A fogyasztás szerepének értelmezése a parfüm piacon. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Dalanics, Sára (2009) HORTOBÁGY-KÉP A MAGYAR ORSZÁGIMÁZS TÜKRÉBEN. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Jentetics, Kinga (2008) "One world, one dream" : Kína imázsa a világban. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Hubert, József (2008) A kultúra hatása a fogyasztók árelfogadására- egy nemzetközi felmérés eredményei. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

Drienyovszki, Éva (2008) Posztmodern jelenségek kvalitatív kutatása a World Of Warcraft online szerepjáték játékosainak körében. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

This list was generated on Sun Jun 16 00:53:43 2019 CEST.